• Dostawa

Dla zamówień powyżej 199 zł przesyłka jest darmowa !!! 

Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.


Orlen Paczka - 10,99 zł 
InPost Kurier - 17,99 zł 
InPost Paczkomaty 24/7 - 16,99 zł 
Kurier 
DPD – płatność online 19,99 zł


UWAGA!
Poniżej przedstawiamy kilka istotnych informacji przydatnych w przypadku pojawienia się problemów z dostawą wykonaną przez firmę kurierską.
W czasie odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu.
Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia (karton rozerwany, zalany, wgnieciony, oklejenie paczki taśmą kurierską DPD, Inpost) :
– Klient ma obowiązek spisać protokół szkody z kurierem przy doręczeniu. Wówczas trzeba otworzyć paczkę z kurierem, sprawdzić, co jest uszkodzone i spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym ! Jeśli nie zostanie spisany protokół a klient przyjmuje bez zastrzeżeń paczkę z widocznymi uszkodzeniami, reklamacji nie możemy uznać.

  • Klient może odmówić jej przyjęcia i wtedy paczka wraca do nadawcy.

Jeśli przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych,
a Klient ją przyjmuje (bo zewnętrzny karton nie jest zniszczony) i okazuje się, że towar w środku jest uszkodzony, wówczas Klient ma obowiązek zgłosić w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki poprzez formularz https://zgloszenia.dpd.com.pl/noPortalMenu/showComplaintForm.action a następnie skontaktować się z Nami drogą e-mail z numerem zgłoszenia oraz jego treścią (kopia e-mail otrzymana od Działu Obsługi Klienta DPD) w celu rozpatrzenia reklamacji.
Jeśli w ciągu tych 7 dni od doręczenia klient nie zgłosi uszkodzenia, reklamacji nie możemy uznać!